دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

به میزبانی استان آذربایجان شرقی؛

نوزدهمین رویداد «کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود

کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی

در راستای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی، نوزدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی، به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، نوزدهمین رویداد کسب ‌و کار در کتابخانه‌های عمومی، به منظور حمایت از کسب ‌و کارهای کوچک و بهره‌مندی از دانش، نظریات و ایده‌های اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

در این رویداد که سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ رسول زوارقی، دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز؛ اصغر ایزدی جیران، دانشیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه تبریز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، مربیان، اساتید و صاحبنظران علم اطلاعات و دانش‌شناسی و کسب‌وکار، کتابداران، صاحبان کسب ‌وکارهای کوچک و سایر علاقه‌مندان حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه ساعت ۸:۳۰ روز سه شنبه ۱ آبان ماه به تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز یا پیوند www.skyroom.online/ch/researchpl/tabriz مراجعه کنند.

از برنامه های جنبی این رویداد، نمایشگاهی از صنایع دستی، هنری و کسب‌ وکارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی استان است که عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

نوزدهمین رویداد «کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 10 =